*

Διαφήμιση

Αποστολέας Θέμα: Κατάργηση θέσεων ΙΔΑΧ ΔΕ και ΥΕ εκτός τυπικών διαδικασιών  (Αναγνώστηκε 44614 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος SPI

  • Newbie
  • *
    • ΔΕ Διοικητικών Γραμ./Διοικητικού Λογιστ.
    • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

Αγαπητοί συνάδελφοι ,
1/ Στο κατατεθέν σχέδιο νόμου δεν το περιορίζει μόνο στο ΑΣΕΠ αλλά αναγράφει ότι εξαιρεί και αυτούς που με οιοδήποτε άλλο τρόπο προσελήφθησαν αρκεί να υπήρχαν αποδείξεις για την την διαφάνεια και την αδιαβλητότητα . Αυτό αναφορικά με τους συναδέλφους που διορίστηκαν χωρις ασεπ σε εποχή χωρις ασεπ .
2/ Οι οργανικές θέσεις που αναφέρει μιλάει για όλες τις θέσεις που περιγράφονται σε έναν οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας . Δλδ μην πει κανεις α εγω είμαι αορίστου σε προσωποπαγή οπότε εξαιρούμαι ... !!
3/ Όπως ανέφερα και πιο πάνω το ΑΣΕΠ στο 164/2004 έκανε έλεγχο μόνο στις προϋποθέσεις μετατροπής των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου . Δλδ δεν έκανε έλγχο πως καταρτίστηκαν αρχικώς οι συμβάσεις . ΟΠΟΤΕ υπχουν συνάδελφοι αορίστου από το ΠΔ που προσελήφθησαν μέσω ελέγχου του ΑΣΕΠ και άλλοι που έγιναν αορίστου αλλά είχαν συμβάσεις μίσθωσης έργου . Ε ρε παιδιά οι συμβάσεις μίσθωσης έργου έχουν ένα θέμα .... βεβαια μπορει να προκύψουν και ορισμενου χρόνου που να έχουν θέμα παντως σε καμμια περίπτωση επειδή πήγαν ασεπ μετα το ΠΔ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ
4/ Όσο και να μην μας αρέσει η διάταξη είναι σαφής και δεν επιδέχεται παρερμηνείας .
5/Μείζον θέμα είναι και αυτό που θα έπρεπε να ενδιαφέρει είναι οι ποσοτικές παράμετροι ανα φορέα δλδ
πάνω απο 10 και έως το 30% του συνόλου πε τε δε υε δδ και αορ. των διοικητικών κλπ.
Και λέω ένα παράδειγμα : σε δυο φορείς έχουμε 15 άτομα . στον έναν αποτελούν το 25% και στο άλλο το 35% . Ετσι όπως το αναφέρει σημαίνει ότι στον φορέα με το 25% ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΕΝΩ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ . Σε επικοινωνία που είχαμε σήμερα με το ΥΠΕΣ μας είπαν ότι θα δωθούν οδηγίες για αυτό το θέμα ή την ασάφεια παντως στο υπεσ γίνονταν ΧΑΜΟΣ !!
[/quote]

Λοιπόν αγαπητέ συνάδελφε για να μην διμιουργούμε τζάμπα τρομοκρατία και δίνουμε τροφή σε κάτι άσχετα δημοσιογραφάκια, που δεν ξέρουν να ερμηνεύουν κανέναν νόμο και Π.Δ.  σου υπενθυμίζω ότι το Π.Δ. 164/04 ήταν το μόνο πραγματικά που είχε αντικειμενικά κριτήρια και προϋποθέσεις (άρθρο 11) και προέβλεπε πέραν από τα υπηρεσιακά συμβούλια των φορέων τον τελικό έλεγχο - γνωμοδότηση του ΑΣΕΠ. Που να σας θυμίσω ανεξάρτητα αν τα υπηρεσιακά συμβούλια ήταν θετικά για κάοιον υπαλληλο το ΑΣΕΠ έκρινε αρνητικά αυτός ο υπάλληλος δεν γινόταν ΙΔΑΧ . Αν όχι το Π.Δ.164 τότε ποιό μπορεί να ήταν άλλο υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ με αντικειμενικά κριτήρια προϋποθέσεις και ειδικές διαδικασίες ?? Υπήρχαν βέβαια και άλλες περιπτώσεις που κάποιοι πρόεδροι οργανισμών , συμβούλια και επιτροπές έκαναν πολλους υπαλλήλους ΙΔΑΧ και το ΑΣΕΠ ούτε καν υπήρχε. Στο παρελθόν δε υπήρχαν 2 αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας που έκρινε ότι το Π.Δ. δεν ήταν αντισυνταγματικό και μάλιστα ολοκληρώθηκε υπό τον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής με αντικειμενικά κριτήρια και προϋποθέσεις . Αλλά ας το λήξουμε εδω το θέμα . Κοντος ψαλμός αλληλουια . Είδωμεν
[/quote]


Το αναφερομενο  ΠΔ 164/04 αφορουσε διορισμους εκτος ΑΣΕΠ αφου δεν επροκειτο για προκηρυξη προσληψεων ελεγχομενων  απο τον ΑΣΕΠ, αλλα στην ουσια ηταν πολιτικη τακτοποιηση ψηφοθηρικων οφειλων. Δεν μπορουσε να τυχει της συγκεκριμενης ρυθμισης κανενας αλλος εκτος απο συγκεκριμενους ανθρωπους, ο ΑΣΕΠ ηλεγξε την νομιμοτητα και μονο των συγκεκριμενων αιτησεων, δεν ηταν κανονικος διαγωνισμος προσληψης (οπως  7K/ 2007, 10 K/2008 κλπ.) αλλα αφορουσε υπαλληλους που ειχαν συνεχομενες μονοετεις κυριως συμβασεις, και οπου αν δεν ειχες πολιτικο μεσο δεν μπορουσε καποιος  να καταρτισει μιαν τετοια συμβαση. Αυτα, για την ιστορια, δυστυχως...
[/quote]

Οτι πεις συνάδελφε.... καλή σου μερα
[/quote]
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΚΑΤΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ....ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ
ειμαι καθετα αντιθετος στις απολυσεις δημοσιων υπαλληλων αλλα εδω που φθασαμε και ειναι αναποφευκτες πλεον το σωστο ειναι να φυγουνε αυτοι που μπηκανε ρουσφετολογικα εκτος οποιουδηποτε διαγωνισμου μεσω επαναλαμβανομενων συμβασεων ορισμενου χρονου εργου κτλ. το ξερω ειναι σκληρο αυτο αλλα και το πιο δικαιο γιατι καποιοι χωρις κανενα προσον γλυφωντας απλα η εχοντας τις αντιστοιχες γνωριμιες καταλαβανε θεσεις εντελως ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ. τωρα οσο αφορα προηγουμενα μυνηματα συναδελφων πως πρεπει να εξαιρεθουν επειδη ο ασεπ επιικυρωσε τα ονοματα τους με το διαταγμα παυλοπουλου αλλα και τα λοιπα διαταγματα που εγιναν πριν τον νομο αυτο τα βρισκω ανεδαφικα γιατι πολλα απλα ο νομος περιοριζεται σε ενα πολυ μικρο αριθμο υπαλληλων
ειμαι καθετα αντιθετος στις απολυσεις δημοσιων υπαλληλων αλλα εδω που φθασαμε και ειναι αναποφευκτες πλεον το σωστο ειναι να φυγουνε αυτοι που μπηκανε ρουσφετολογικα εκτος οποιουδηποτε διαγωνισμου μεσω επαναλαμβανομενων συμβασεων ορισμενου χρονου εργου κτλ. το ξερω ειναι σκληρο αυτο αλλα και το πιο δικαιο γιατι καποιοι χωρις κανενα προσον γλυφωντας απλα η εχοντας τις αντιστοιχες γνωριμιες καταλαβανε θεσεις εντελως ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ. τωρα οσο αφορα προηγουμενα μυνηματα συναδελφων πως πρεπει να εξαιρεθουν επειδη ο ασεπ επιικυρωσε τα ονοματα τους με το διαταγμα παυλοπουλου αλλα και τα λοιπα διαταγματα που εγιναν πριν τον νομο αυτο τα βρισκω ανεδαφικα γιατι πολλα απλα ο νομος περιοριζεται σε ενα πολυ μικρο αριθμο υπαλληλων
ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ Μ΄ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ....ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ...ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΟΜΟΤΥΠΕΣ ΚΑΤ΄ΑΛΛΑ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΦΟΡΕΙΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ..ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ


Αποσυνδεδεμένος giwrgosDE

  • Newbie
  • *
    • ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ
    • ΔΗΜΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ NON-PAPER ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΕ ΤΟ ΥΠΕΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΟΙΚ.ΜΕΤ. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?) ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.
Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι το κάνουν για να "ηρεμήσουν" τους βουλευτές, ότι και καλά δεν πρόκειται για απολύσεις, αλλά μετακινήσεις. Και επίσης το ότι ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ και άλλη προϋπόθεση, όπως επίσης ότι αφορά τελικά μόνο τους ΔΕ και όχι τους ΥΕ. Κράτος-μπάχαλο. Άλλα ψηφίζονται, άλλα διακινούνται με non-paper, άλλα θα "ερμηνευτούν" με εγκυκλίους.


Παράθεση
Non Paper
Διαθεσιμότητα - ένταξη υπαλλήλων στο Πρόγραμμα Κινητικότητας

9/11/2012
1. Ποιος είναι ο στόχος της ρύθμισης: Η ένταξη των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα λόγω κατάργησης των θέσεών τους, στο Πρόγραμμα Κινητικότητας έχει σκοπό τη μετακίνησή τους, προκειμένου να καλυφθούν υπαρκτά κενά στη διοίκηση, ιδίως στην εξυπηρέτηση των πολιτών, και να αξιοποιηθεί καλύτερα το διοικητικό προσωπικό.
2. Εντάσσονται μόνο όσοι προσελήφθησαν χωρίς διαγωνιστική ή άλλη διαδικασία επιλογής: Επιλέχθηκαν ορισμένες μόνον θέσεις  υπαλλήλων που δεν έχουν προσληφθεί με διαγωνισμό ή με διαδικασία επιλογής σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια υπό τον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής  ή με άλλες ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας. Είναι εύλογο να ξεκινά η διαδικασία με υπαλλήλους που δεν έχουν ατομικά αξιολογηθεί.
Προφανώς, δεν αμφισβητείται σε καμία περίπτωση η νομιμότητα των προσλήψεων αυτών, οι υπάλληλοι δεν στοχοποιούνται.
3. Αφορά μόνο ΙΔΑΧ, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διοικητικού:
i. Αποκλειστικά υπαλλήλους που υπηρετούν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε υπηρεσίες κεντρικές και περιφερειακές, του Δημοσίου, των ανεξάρτητων αρχών, των ΝΠΔΔ, των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και των ΝΠΙΔ που ανήκουν στον δημόσιο τομέα. Δηλαδή δεν αφορά μόνιμο προσωπικό.
ii. Αποκλειστικά υπαλλήλους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Δηλαδή δεν αφορά υπαλλήλους υποχρεωτικής και πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (Υ.Ε. και Π.Ε).
iii. Αποκλειστικά υπαλλήλους των ειδικοτήτων Διοικητικού, Διοικητικού – Λογιστικού, Διοικητικού – Οικονομικού και Διοικητικών Γραμματέων. Δηλαδή δεν αφορά υπαλλήλους καμίας άλλης ειδικότητας.
4. Γιατί επιλέχθηκαν: Όπως προκύπτει από τα διαθέσιμα στοιχεία, στις εν λόγω ειδικότητες, που άλλωστε έχουν υποστηρικτικό χαρακτήρα, παρατηρείται ιδιαίτερη συγκέντρωση υπαλλήλων. Για αυτό και επιλέχθηκαν να ενταχθούν άμεσα στο σχήμα κινητικότητας, ώστε να μεταφερθούν σε υπηρεσίες όπου υπάρχουν διαπιστωμένες ανάγκες σε προσωπικό, ιδίως όπου η υποστελέχωση δημιουργεί έντονα προβλήματα και καθυστερήσεις εξυπηρέτησης του πολίτη, όπως τα ΚΕΠ, οι διευθύνσεις συντάξεων στο δημόσιο και στα ασφαλιστικά ταμεία κ.τ.λ.
5. Περιορισμοί στην έκταση εφαρμογής του μέτρου: Ο αριθμός των μετακινήσεων είναι πράγματι περιορισμένος, καθώς έχουν τεθεί τρεις περιορισμοί. Οι θέσεις αυτές καταργούνται μόνον εφόσον:
i. ο αριθμός των υπαλλήλων που εμπίπτουν στη ρύθμιση είναι μεγαλύτερος των δέκα (10) ανά υπηρεσία ή φορέα, ώστε να μην επηρεαστούν οι μικρές σε μέγεθος υπηρεσίες
ii. οι υπάλληλοι αυτοί ανέρχονται σε ποσοστό μικρότερο του 25% του συνολικού αριθμού των τακτικών υπαλλήλων (μονίμων και ΙΔΑΧ) των ως άνω κλάδων και ειδικοτήτων ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής βαθμίδας. Αν υπερβαίνουν το 25%, οι υπηρεσίες εξαιρούνται
iii. οι υπάλληλοι αυτοί είναι λιγότεροι από το 10% του συνόλου του τακτικού προσωπικού που υπηρετεί στην υπηρεσία ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής βαθμίδας, κλάδου και ειδικότητας, ώστε να μην προκύψουν προβλήματα λειτουργίας στις υπηρεσίες.
 
6. Ευαίσθητες υπηρεσίες που εξαιρούνται: Λαμβάνεται πρόνοια να εξαιρεθούν από την εφαρμογή αυτής της διάταξης ευαίσθητες υπηρεσίες όπως οι φορείς κοινωνικής ασφάλισης και φροντίδας, ο ΟΑΕΔ, τα νοσοκομεία καθώς και αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία (δηλαδή οι υπάλληλοι που υπηρετούν στη ΓΓ Πολιτισμού του Υπουργείου Παιδείας).
7. Ταχύτητα της διαδικασίας: Οι υπάλληλοι πρόκειται να μετακινηθούν και τα διαπιστωμένα κενά να καλυφθούν το συντομότερο. Για αυτό προβλέπονται αυστηρές προθεσμίες για την υλοποίηση αυτής της διαδικασίας, για τα αρμόδια όργανα και υπηρεσίες της διοίκησης (και μάλιστα με την απειλή πειθαρχικών ποινών σε περίπτωση μη τήρησης των προθεσμιών).

8. Όλα τα παραπάνω θα εξειδικευθούν με ερμηνευτική εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Δυστυχώς δεν μπορώ να το επισυνάψω.
« Τελευταία τροποποίηση: 09/11/2012 by giwrgos1974 »

Αποσυνδεδεμένος apoml

  • Newbie
  • *
παρακατω σε link το ψηφισθεν νομοσχεδιο απο τα επισημα πρακτικα της βουλης οπου και νομιζω ξεκαθαριζει αρκετα τα πραγματα (βλέπε σελίδα 51):

http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/k-metra2-pap.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: 09/11/2012 by apoml »

Αποσυνδεδεμένος kalaf

  • Sr. Member
  • ****
    • ΕΕΠ
    • Υπουργείο
Οποις νομιζει οτι οι κομματικοι «διορισμοι» του ΠΔ 164/2004 ειναι στοιχειο διαφανειας την ελληνικης πολιτειας, του στελνω τα χαιρετισματα μου. Συμφωνα δε και με την αναλογη εγκυκλιο της 20/7/04 δεν επροκειτο περι διορισμων, αλλα περι ρυθμισης της υπηρεσιακης των καταστασης.
Κοντος ψαλμος, αλληλουια.

Αποσυνδεδεμένος kappadokas

  • Newbie
  • *
 Αγαπητέ kalaf, επειδή διαπιστώνω μια εμμονή με το 164/2004 σου παραθέτω το παρακάτω κείμενο:

Εκτός από την τρομοκρατία, ο στόχος είναι προφανής. Να μπουν στο ψυγείο οι υποθέσεις όχι μόνο των επίορκων του δημοσίου (ξέρουμε όλοι που ανήκουν) αλλά ειδικά το απίστευτο πανηγύρι με τις μετατάξεις – εξπρές που ενορχηστρώθηκαν από την παρεΐτσα Παπανδρέου! Μιλάμε για τρανταχτές περιπτώσεις που θα έπρεπε ήδη να έχουν πάει σπίτι τους και όμως παραμένουν με τον μανδύα νομιμοποίησης της “γαλάζιας” κυβέρνησης που διατηρεί αυτούσιο το παρακράτος Παπανδρέου.
Είναι τυχαίο ότι π.χ. ο κύριος Κικίλιας του ΟΑΕΔ παραμένει στην θέση του; Γιατί; Συγκινήθηκε ο κύριος Σαμαράς από τις επιδόσεις του στην αντιμετώπιση της ανεργίας; Ή μήπως δεν γνωρίζει τα έργα και τις ημέρες του με τις εξοργιστικές τακτοποιήσεις συγγενικών του προσώπων;
Το μεγάλο πανηγύρι στο δημόσιο έγινε προ ΑΣΕΠ, όπου η εκσυγχρονιστική συμμορία έβαζε ημετέρους από πόρτες και παράθυρα! Μήπως δεν γνωρίζουν τα “συγκροτήματα” τους διορισμούς των Stage ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ επί υπουργειας Γεωργίου Παπανδρέου ως ΥΠΕΞ;
Μάλλον κάποιοι θέλουν να ξεχάσουμε ποιός “εκτέλεσε” πολιτικά τον Αναστάσιο Πεπονή. Αλήθεια, τι έγραφαν τότε τα συγκροτήματα στις εκλογές του 2000; Τι φαξ έστελνε ο Πανταγιάς; Τι κλίμα επικρατούσε εις βάρος του ευπατρίδη πολιτικού από τους “συντρόφους” που διαμαρτύροντο ότι τους χάλασε την πιάτσα;
Για να τελειώνουμε λοιπόν με τις αθλιότητες και σημειώστε το:
1. Δεν υπάρχει απολύτως καμμία σκέψη για τέτοια ενέργεια. Ούτε ο Μανιτάκης ως υπουργός, ούτε κάποιος σύμβουλος έχει διαρρεύσει τέτοιο σενάριο. Το που το βρήκαν οι “βαρώνοι” είναι αυτονόητο αφού η εξουσία τους βασίζεται στην πράσινη νομενκλατούρα της δημόσιας διοίκησης την οποία και θέλουν ανέγγιχτη.
2. Το “διάταγμα Παυλόπουλου” έβαλε κάθε περίπτωση στην τελική κρίση του ΑΣΕΠ. Κοινώς όλοι οι εργαζόμενοι έχουν την σφραγίδα του ΑΣΕΠ.
3. Το συγκεκριμένο διάταγμα δεν αποτελούσε “κομματικό έκτρωμα” αλλά εκτέλεσε την αντίστοιχη κοινοτική οδηγία του 1999. Οποιαδήποτε εμπλοκή θα συνιστά παραβίαση του κοινοτικού δικαίου.
4. Εάν γίνει οποιαδήποτε αξιοκρατική προσέγγιση, οι πρώτοι που θα φύγουν (και πρέπει να φύγουν), εκτός από τα ορφανά του σοσιαλισμού, είναι τα …πορτοπαράθυρα κάτι ΔΕΚΟ και κρατικών τραπεζών.
Κοινώς, ευσεβείς πόθους εκφράζουν οι βαρώνοι και εδώ είμαστε σε λίγους μήνες για να το διαπιστώσουμε.


Πηγή http://olympia.gr/2012/11/05/%CE%BF%CE%B9-%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%AE%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CF%88%CE%B5%CF%8D%CE%B4%CE%B7/

και επειδή το χειρότερο αυτήν την στιγμή είναι να προσπαθούμε να αποδείξουμε ποιος είχε διοριστεί και ποιος όχι νομότυπα, θέλω να θα σου υπενθυμίσω ότι ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΓΛΙΤΩΣΕΙ επειδή η μπάλα θα πάρει ΠΡΩΤΑ κάποιους άλλους, κάνει μεγάλο λάθος.
 Ηρέμησε και όλοι μαζί να αγωνιστούμε να μην απολυθεί κανείς, είναι η ΜΟΝΗ λύση.

Αποσυνδεδεμένος sizalapis

  • Full Member
  • ***
    • ΔΕ Διοικητικών Γραμ./Διοικητικού Λογιστ.
    • Περιφέρεια
συμφωνω 10000000%

Πλήρωμα Ασθενοφόρου
« Απάντηση #86 στις: 09/11/2012 »
 Είμαι Πλήρωμα Ασθενοφόρου  αντιμετώπιζα  όλα τα επείγοντα ,και προγραμματισμένα περιστατικά. Κάνω 20 χρόνια βάρδια μόνος ως οδηγός, τραυματιοφορέας,και διασωστης. πριν 6 μήνες μου παρουσιάστηκε πόνος εντόνως στην μέση....οι γιατροί διέγνωσαν οσφυαλγία 04.05. έκανα επέμβαση στην μέση μου. όταν επανήλθα στην εργασία μου και εφόσον μου συνέστησαν αλλαγή της εργασιακής σχέσης,Το Δ Σ του Νοσοκομείου  με τοποθέτησε νυχτοφύλακα...... ρωτώ εάν μπορώ να κάνω αγωγή ζητώντας αποζημίωση.....και κατά πόσο είναι νόμιμη η απόφαση για την τοποθέτηση μου σε νυχτοφύλακα... εάν θα έπρεπε να με έχουν πέραση από επιτροπή... και  τη ενέργειες να κάνω......Είμαι δημόσιος υπάλληλος , προσελήφθη το 1987 και έκτοτε  εργάζομαι συνεχώς.      Τώρα μου έχουν ανάθεση καθήκοντα  νυχτοφύλακα , απειλώντας με παράλληλα ότι θα μου αφαιρέσουν την ΔΕ κατηγορία που έχω μέχρι σήμερα ως Πλήρωμα Ασθενοφόρου. είμαι στα ΝΠΔΔ .
>

Αποσυνδεδεμένος kalaf

  • Sr. Member
  • ****
    • ΕΕΠ
    • Υπουργείο
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ Π.∆. 164/04 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ

Την εγκύκλιο εφαρμογής του προεδρικού διατάγματος υπ'αριθμ. 164/2004, απέστειλε την 2οή Ιουλίου 2004 το Υπουργείο Εσωτερικών ∆ημόσιας ∆ιοίκησης και Αποκέντρωσης, προς τις υπηρεσίες του δημόσιου τομέα.
ΘΕΜΑ: Οδηγίες για την εφαρμογή του Προεδρικού ∆ιατάγματος 164/2004 «Ρυθμίσεις για τους εργαζομένους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στο δημόσιο τομέα»

Σας γνωστοποιούμε ότι στο ΦΕΚ 134/Α'/19-7-2004 δημοσιεύθηκε το Π.∆. 164/2004 «Ρυθμίσεις για τους εργαζομένους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στο δημόσιο τομέα».
Με το ανωτέρω Προεδρικό ∆ιάταγμα προσαρμόζεται η ελληνική νομοθεσία, όσον αφορά στο προσωπικό με σύμβαση ορισμένου χρόνου του ∆ημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, στις διατάξεις της Οδηγίας 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου, της 28ης Ιουνίου 1999.
Με την Οδηγία αυτή επιδιώκεται αφενός η βελτίωση της ποιότητας της εργασίας ορισμένου χρόνου με την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης σε σχέση με την εργασία αορίστου χρόνου και αφετέρου, η καθιέρωση ενός πλαισίου κανόνων για ν ́ αποτραπεί τυχόν κατάχρηση που προκαλείται από τη χρησιμοποίηση διαδοχικών συμβάσεων ή σχέσεων εργασίας ορισμένου χρόνου, αντί αορίστου χρόνου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ
Το Π. ∆ διακρίνεται σε δύο (2) Κεφάλαια.
Στο Κεφάλαιο Α' θεσπίζονται οι πάγιοι κανόνες, οι οποίοι θα διέπουν στο μέλλον τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου που συνάπτονται στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως περιγράφεται ανωτέρω. Σκοπός των κανόνων αυτών είναι να οριοθετήσουν κατά το δυνατόν σαφέστερα τις σχέσεις ή συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, με ταυτόχρονη πρόβλεψη κυρώσεων για την παραβίαση των κανόνων αυτών, ώστε το διαμορφούμενο νέο θεσμικό πλαίσιο ν ́ αποτελεί εγγύηση για την αποτροπή επανάληψης στο μέλλον του φαινομένου των συμβασιούχων ορισμένου χρόνου που εξυπηρετούν πάγιες ανάγκες των υπηρεσιών.
Στο Κεφάλαιο Β' αντιμετωπίζεται η πραγματική κατάσταση που διαμορφώθηκε από σχέσεις ή συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου ή έργου κατά το διάστημα το οποίο μεσολάβησε από την τελική ημερομηνία (10-7-2002) ενσωμάτωσης στο εσωτερικό μας δίκαιο της Οδηγίας 1999/70/ΕΚ έως την έναρξη ισχύος (19-7-2004) του Π. ∆. Ρυθμίζεται δηλαδή η υπηρεσιακή κατάσταση των ήδη απασχολουμένων με διαδοχικές συμβάσεις υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναλύονται στο σχετικό κεφάλαιο της εγκυκλίου αυτής.


ΜΕΡΟΣ Α' – ΠΑΓΙΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (άρθρα 1-10)
1. ΓΕΝΙΚΑ
Με το Κεφάλαιο Α' του Π∆ εισάγονται μέτρα για την αποτροπή της καταχρηστικής σύναψης διαδοχικών συμβάσεων ορισμένου χρόνου. Οι διατάξεις του Κεφαλαίου αυτού ισχύουν από την ημερομηνία δημοσίευσης του ∆ιατάγματος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ήτοι την 19-7-2004.Έννοια όρων του ∆ιατάγματος:Ως σύμβαση νοείται η σύμβαση ή σχέση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου ή σύμβαση έργου ή άλλη σύμβαση ή σχέση που υποκρύπτει σχέση εξαρτημένης εργασίας.Ως διαδοχική σύμβαση νοείται η σύμβαση, όπως περιγράφεται ανωτέρω, που καταρτίζεται και εκτελείται μεταξύ του ίδιου εργοδότη και του ίδιου εργαζόμενου με την ίδια ή παρεμφερή ειδικότητα και με τους ίδιους ή παρεμφερείς όρους εργασίας, εφόσον μεταξύ των συμβάσεων αυτών μεσολαβεί χρονικό διάστημα διακοπής μικρότερο των τριών μηνών.


ΜΕΡΟΣ Β'1. ΓΕΝΙΚΑ
Με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Β' ρυθμίζεται η υπηρεσιακή κατάσταση των απασχολούμενων με σύμβαση ή σχέση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου ή σύμβαση έργου ή άλλη σχέση που υποκρύπτει σχέση εξαρτημένης εργασίας στο ∆ημόσιο, τα Ν.Π.∆.∆., τους Ο.Τ.Α. α' και β' βαθμού καθώς και στους φορείς του δημόσιου τομέα όπως περιγράφονται στην «Έκταση Εφαρμογής» της εγκυκλίου αυτής.




Εκεινοι, οι ηδη υπηρετουντες συμβασιουχοι, που ετυχαν της ρυθμισης Παυλοπουλου ειχαν καταρτισει τις συμβασεις μεσω ΑΣΕΠ; Δεν το νομιζω...

De gustibus et coloribus non disputandum

Αποσυνδεδεμένος kappadokas

  • Newbie
  • *
Λοιπόν
Οι περισσότεροι είχαν συμβάσεις έργου για τις οποίες δεν απαιτούνταν έγκριση του ΑΣΕΠ μόνο της Περιφέρειας .Η μετατροπή, η πρόσληψη δηλαδή ως αορίστου όμως εγκρίθηκε μέσω ΑΣΕΠ, δεν έγινε καμιά μετατροπή ορισμένου σε αορίστου όπως γίνεται στις επιχειρήσεις, απαγορεύεται από την παράγραφο 8 του άρθρου 103 του Συντάγματος.
Έλεγε δηλαδή η Κοινοτική οδηγία εφόσον απασχολείς το υπάλληλο πάνω από 24 μήνες, να τον προσλάβεις κανονικά.

Δες και εδώ

http://www.asep.gr/asep/site/home/LC+Menu/ASEP/Thesmos_Asep.csp?tabId=4&lcmenuId=lc1



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ

Απάντηση του Υπουργού ΕΣ.Δ.Δ.Α. σε Επερώτηση 52 Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ αναφορικά με τις προσλήψεις και τον ρόλο του ΑΣΕΠ

2. Η τακτοποίηση των συμβασιούχων που προβλεπόταν στο πλαίσιο του π.δ. 164/2004, μέσω της καθιέρωσης μιας σειράς αντικειμενικών κριτηρίων με προεξάρχον αυτό της εξυπηρέτησης πάγιων και διαρκών αναγκών, τέθηκε υποχρεωτικά υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ. Αντίθετα, το προϊσχύσαν δίκαιο (άρθρο 17 παρ. 11 του ν. 2839/2000), άφηνε σοβαρά περιθώρια παραγκωνισμού του, διότι προέβλεπε ότι η μεσολάβηση του ΑΣΕΠ γίνεται είτε εφόσον το ζητήσει ο Υπουργός ΕΣ.Δ.Δ.Α. ή ο κατά περίπτωση αρμόδιος Υπουργός (πράγμα σπάνιο) είτε εφόσον το ζητήσει το ίδιο το ΑΣΕΠ, συνεπώς όχι σε κάθε περίπτωση.


http://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/circular/5738/print/printer

...το άρθρο 11 του π.δ. 164/2004 προβλέπει μεταβατικές διατάξεις, με τις οποίες μετατρέπονται καταχρηστικές διαδοχικές συμβάσεις σε συμβάσεις αορίστου χρόνου με αντικειμενικά κριτήρια μέσω ΑΣΕΠ (λόγω δημόσιου τομέα), τα οποία κριτήρια ανατρέχουν στο χρόνο ενσωμάτωσης της Οδηγίας (24 μήνες πριν την έναρξη εφαρμογής του διατάγματος - με περιθώριο ενός ακόμη τριμήνου, βλ. παρ. 1α και 5 άρθρου 11)....

Περιμένουμε όμως την εγκύκλιο..

Αποσυνδεδεμένος kalaf

  • Sr. Member
  • ****
    • ΕΕΠ
    • Υπουργείο
ΜΕΡΟΣ Β'.-1. ΓΕΝΙΚΑ
Με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Β' ρυθμίζεται η υπηρεσιακή κατάσταση των απασχολούμενων με σύμβαση ή σχέση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου ή σύμβαση έργου ή άλλη σχέση που υποκρύπτει σχέση εξαρτημένης εργασίας στο Δημόσιο, τα Ν.Π.Δ.Δ., τους Ο.Τ.Α. α' και β' βαθμού καθώς και στους φορείς του δημόσιου τομέα όπως περιγράφονται στην «Έκταση Εφαρμογής» της εγκυκλίου αυτής.

2. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Β' ΤΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ (Αρθρο 11)
Για την υπαγωγή στις ρυθμίσεις του Κεφαλαίου Β' του Π.Δ. 164/2004 θα πρέπει οι συμβασιούχοι να πληρούν, αθροιστικά, τις παρακάτω προϋποθέσεις:
α. Ενεργό σύμβαση κατά την ημερομηνία δημοσίευσης του Π.Δ. στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (19-7-2004). Επίσης περιλαμβάνονται και εκείνοι των οποίων η σύμβαση ή η σχέση έχει λήξει ή διακοπεί στο τελευταίο τρίμηνο πριν τη δημοσίευση του Π.Δ. ήτοι από 19-4-2004 μέχρι 18-7-2004.
β. Είκοσι τέσσερις (24) μήνες συνολική διάρκεια πραγματικής απασχόλησης, με μια τουλάχιστον ανανέωση, ή δέκα οκτώ (18) μήνες με τρεις (3) τουλάχιστον ανανεώσεις (πέραν από την αρχική σύμβαση) μέσα σε συνολικό χρονικό διάστημα είκοσι τεσσάρων (24) μηνών από την αρχική σύμβαση. Ως αρχική σύμβαση νοείται η πρώτη μεταξύ των διαδοχικών συμβάσεων κατά την παρ. 1 του άρθρου 5 του Διατάγματος, δηλαδή η σύμβαση, μεταξύ της οποίας και της αμέσως επόμενης μεσολαβεί διάστημα διακοπής μικρότερο των τριών (3) μηνών.
Για τη συμπλήρωση των 24 ή 18 μηνών αντίστοιχα, συνυπολογίζεται και ο χρόνος που διανύθηκε σ' εκτέλεση προσωρινής διαταγής δικαστηρίου ή απόφασης που εκδόθηκε κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων ή οριστικής ή τελεσίδικης δικαστικής απόφασης.
Είναι αυτονόητο ότι, όταν το 24μηνο ή 18μηνο χρονικό διάστημα καλύπτεται από μία (1) μόνο σύμβαση, δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 11 του Διατάγματος.
γ. Ο χρόνος διακοπής ανάμεσα σε δυο (2) συμβάσεις να είναι μικρότερος των τριών (3) μηνών.
δ. Ο συνολικός χρόνος απασχόλησης των είκοσι τεσσάρων (24) ή των δέκα οκτώ (18) μηνών, κατά περίπτωση, να έχει πράγματι διανυθεί στον ίδιο φορέα, με την ίδια ή παρεμφερή ειδικότητα και με τους ίδιους ή παρεμφερείς όρους εργασίας, όπως περιγράφονται στην αρχική σύμβαση.
Κατ' εξαίρεση, προκειμένου για συμβάσεις που έχουν συναφθεί με την ΕΕΤΑΑ, στο πλαίσιο συγκεκριμένου προγράμματος, ως φορέας νοείται ο οικείος ΟΤΑ στον οποίο ο εργαζόμενος προσέφερε πραγματικά τις υπηρεσίες του.
ε. Το αντικείμενο της σύμβασης ν' αφορά δραστηριότητες που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες του φορέα.
στ. Ο συνολικός χρόνος της ανωτέρω περ. β' της εγκυκλίου αυτής (24 ή 18 μήνες κατά περίπτωση) μπορεί να έχει παρασχεθεί κατά πλήρες ή και μειωμένο ωράριο εργασίας, αλλά σε κάθε περίπτωση σε καθήκοντα ίδια ή παρεμφερή με αυτά που περιγράφονται στην αρχική σύμβαση.
Οι απασχοληθέντες με μειωμένο ωράριο εργασίας, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις που προαναφέρθηκαν, θα καταλάβουν θέσεις με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου ΜΕΡΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ, αντίστοιχης του ωραρίου που αναγράφεται στην αρχική σύμβαση.
ζ. Ειδικότερα, για τις συμβάσεις έργου, ή άλλες συμβάσεις ή σχέσεις, θα πρέπει να κριθεί από τα αρμόδια όργανα των υπηρεσιών και των φορέων εάν με αυτές υποκρύπτεται σχέση εξαρτημένης εργασίας.

3. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
Οι εργαζόμενοι οφείλουν να υποβάλουν αίτηση εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) μηνών, από τη δημοσίευση του Π.Δ., ήτοι ως και τις 19 Σεπτεμβρίου 2004, στην οικεία υπηρεσία ή στο φορέα.
Στην αίτηση τους οι εργαζόμενοι θα πρέπει ν' αναφέρουν όλα τα στοιχεία, από τα οποία προκύπτει ότι έχουν τις ως άνω προϋποθέσεις (προς διευκόλυνση των υπηρεσιών και φορέων επισυνάπτεται σχετικό υπόδειγμα).
4. Ποια όργανα διαπιστώνουν τη συνδρομή των προϋποθέσεων
Όργανα τα οποία θα διαπιστώσουν αν συντρέχουν οι προϋποθέσεις που αναφέρονται στην παρ. 2 του Μέρους Β' της εγκυκλίου είναι:
α. Το οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο ή το όργανο που εξομοιώνεται με αυτό.
Όπου δεν υπάρχει Υπηρεσιακό Συμβούλιο, αρμόδιο να κρίνει είναι το Διοικητικό Συμβούλιο ή το συλλογικό όργανο διοίκησης του οικείου νομικού προσώπου ή το όργανο που εξομοιώνεται με αυτό, σύμφωνα με τη νομοθεσία η οποία διέπει το νομικό πρόσωπο.
β. Για τις δημοτικές και κοινοτικές επιχειρήσεις, αρμόδιο όργανο είναι, σε κάθε περίπτωση, το Δημοτικό ή Κοινοτικό Συμβούλιο αντίστοιχα, του οικείου ΟΤΑ, που αποφαίνεται ύστερα από εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου ή του διοικούντος τον φορέα συλλογικού οργάνου.
Η κρίση του αρμοδίου οργάνου θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε προθεσμία το πολύ πέντε (5) μηνών από την έναρξη ισχύος του Π.Δ. γ. Το ΑΣΕΠ,. στο οποίο υποβάλλονται οι ανωτέρω κρίσεις των αρμοδίων οργάνων, θετικές ή αρνητικές. Το ΑΣΕΠ αποφαίνεται μέσα σε τρεις (3) μήνες από τη διαβίβαση σε αυτό των σχετικών κρίσεων των οικείων οργάνων και οι αποφάσεις του δεσμεύουν, σε κάθε περίπτωση, τους φορείς. Οι υπηρεσίες οφείλουν, μαζί με τις σχετικές κρίσεις των οικείων υπηρεσιακών συμβουλίων, να υποβάλουν στο ΑΣΕΠ συνοπτικό σημείωμα (σχετικό έντυπο θα αποσταλεί από το ΑΣΕΠ) ανά κατατασσόμενο, το οποίο να περιέχει όλα τα στοιχεία που προκύπτουν από την παρ. 1 του άρθρου 11 του Π. Α και τεκμηριώνουν τη μετατροπή ή μη της σύμβασης του (αριθμό συμβάσεων, ημερομηνία έναρξης και λήξης αυτών, ειδικότητα, ωράριο απασχόλησης και λοιπούς όρους όπως περιγράφονται στη σύμβαση κλπ).
Σημειώνεται ότι το έντυπο αυτό θα πρέπει να συνταχθεί με ιδιαίτερη προσοχή, δεδομένου ότι θα έχει ισχύ πιστοποιητικού της υπηρεσίας και ο υπάλληλος ευθύνεται για την ορθή αναγραφή των στοιχείων των συμβασιούχων.
Το ΑΣΕΠ δύναται, σε κάθε περίπτωση, να ζητήσει από τις υπηρεσίες την υποβολή αριθμού φακέλων εργαζομένων προκειμένου να ελέγξει την ακριβή μεταφορά των στοιχείων των εργαζομένων.


5. ΠΟΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β' ΤΟΥ Π.Δ.
Στις διατάξεις του Κεφαλαίου Β' του Διατάγματος (άρθρο 11) υπάγονται οι εργαζόμενοι στους φορείς που αναφέρονται στην «Έκταση Εφαρμογής» της εγκυκλίου αυτής.

6. ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρο11)
Οι διατάξεις του άρθρου 11 του Π.Δ164/2004, σύμφωνα και με τη Ρήτρα 2 της Κοινοτική Οδηγίας, δεν εφαρμόζονται:
α) Στις σχέσεις επαγγελματικής κατάρτισης και στις συμβάσεις ή σχέσεις μαθητείας.
β) Στις συμβάσεις ή τις σχέσεις εργασίας που έχουν συναφθεί στο πλαίσιο ειδικού προγράμματος κατάρτισης, ένταξης και επαγγελματικής επανεκπαίδευσης το οποίο υποστηρίζεται από τον ΟΑΕΔ, με εξαίρεση τα άτομα με αναπηρίες για τα οποία γίνεται λόγος κατωτέρω. γ) Στις συμβάσεις προσωρινής απασχόλησης του Ν.2956/2001. Πρόκειται για συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που συνάπτονται μεταξύ μισθωτών και Εταιρειών Προσωρινής Απασχόλησης, με σκοπό την παροχή εργασίας σε άλλον (τρίτο) εργοδότη.
δ) Σε ειδικές κατηγορίες εργαζομένων, και συγκεκριμένα στα διευθυντικά στελέχη που διορίζονται απευθείας στις θέσεις τις οποίες κατέχουν, στο προσωπικό των εκτός Ελλάδος υπηρεσιών του Υπουργείου Εξωτερικών και στο προσωπικό των Γραφείων Τύπου, και Επικοινωνίας στο εξωτερικό της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης που προσλαμβάνεται επιτόπιος.

7. ΕΙΔΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ
Για τα άτομα με αναπηρίες, εφόσον το ποσοστό αναπηρίας είναι τουλάχιστον 50%, ο συνολικός χρόνος απασχόλησης για την υπαγωγή τους στις ρυθμίσεις του άρθρου 11 αρκεί να είναι τουλάχιστον δέκα οκτώ (18) μήνες, ανεξάρτητα από το διάστημα διακοπής ανάμεσα στις συμβάσεις, υπό τον όρο ότι πληρούνται οι λοιπές προϋποθέσεις όπως περιγράφονται στις περιπτώσεις (δ) έως (ζ) της παραγράφου 2 του Μέρους Β' της εγκυκλίου.
Επίσης, τα άτομα αυτά υπάγονται στις ρυθμίσεις του άρθρου 11 του Διατάγματος ακόμη και αν εργάζονται στο πλαίσιο προγράμματος ένταξης του ΟΑΕΔ. Το ποσοστό αναπηρίας θα πρέπει να προκύπτει από βεβαίωση, όπως αυτή προβλέπεται από το άρθρο 7 του Ν.2643/1998, την οποία οφείλουν οι εργαζόμενοι να υποβάλουν με την αίτηση τους.
Το Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης εγκαίρως θα προωθήσει ρύθμιση για τη σύσταση των θέσεων για την κάλυψη των διαπιστωθεισών παγίων και διαρκών αναγκών, τις οποίες (θέσεις) και θα καταλάβουν όσοι κριθούν από τα αρμόδια όργανα και το ΑΣΕΠ ότι έχουν τις προϋποθέσεις του άρθρου 11 του Π. Δ.
Εξυπακούεται ότι για την κατάληψη οργανικής θέσης με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου θα πρέπει να συντρέχουν στο πρόσωπο του κατατασσόμενου τα γενικά προσόντα πρόσληψης που προβλέπονται από τις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα, προκειμένου για το δημόσιο και Ν.Π.Δ.Δ. ή από τις ειδικές διατάξεις που διέπουν κάθε φορέα (ελληνική ιθαγένεια ή ιθαγένεια κράτους μέλους της Ε.Ε, να μην υπάρχει ποινική καταδίκη κατά την κείμενη νομοθεσία κλπ).
Τυχόν ερωτήματα που θα ανακύψουν από την εφαρμογή των διατάξεων του Διατάγματος αυτού θα πρέπει να υποβάλλονται στην οικεία Νομική Υπηρεσία ή στη Νομική Υπηρεσία του εποπτεύοντος Υπουργείου.
Θα πρέπει οι υπηρεσίες των Υπουργείων να λάβουν υπόψη τους ότι η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α. δεν ασκεί ρόλο Διεύθυνσης Διοικητικού για όλους τους φορείς του Δημόσιου Τομέα, αλλά δίνει γενικές οδηγίες και κατευθύνσεις για ενιαία αντιμετώπιση των θεμάτων που ανακύπτουν από τις διατάξεις που προωθεί.
Σε όλως εξαιρετικές περιπτώσεις και για γενικότερα θέματα οι υπηρεσίες των Υπουργείων ή άλλων φορέων, και αφού προηγουμένως εξαντλήσουν τις προηγούμενες ενέργειες, θα μπορούν ν' απευθύνονται με συγκεκριμένο έγγραφο ερώτημα στο ΥΠΕΣΔΔΑ (Διεύθυνση Προσωπικού Ιδιωτικού Δικαίου, Βασ. Σοφΐας 15,106 74 Αθήνα).
Τα Υπουργεία παρακαλούνται να κοινοποιήσουν άμεσα την εγκύκλιο αυτή στα Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Ι.Δ. που εποπτεύουν.
Η Διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας Ο.Τ.Α. του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α. παρακαλείται να γνωστοποιήσει το περιεχόμενο την εγκυκλίου αυτής στους Ο.Τ.Α. α' και β' βαθμού.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ-ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΑΟΣ